Klachten? Laat het ons weten…
Niet volledig tevreden met je nieuwe vloer van Quick-Step? Of met onze service? Het spijt ons om dat te horen. Aarzel niet om contact op te nemen met ons, of het nu gaat om een beschadigde plank of een ander kwaliteitsprobleem. Onze vloerexperten zullen je klacht onderzoeken en zullen zo snel mogelijk een gepaste oplossing proberen vinden.
Hoe meld ik een probleem?
Producten aangekocht via een Quick-Step-verdeler:
Meld je probleem steeds rechtstreeks aan je Quick-Step-verdeler. Zij zullen je probleem bekijken en zullen je op de hoogte houden.
Producten aangekocht via de Quick-Step webshop:
Meld je probleem via het onderstaande klachtenformulier. Verzend het ingevulde formulier vervolgens naar ons team van technische experten (volledige contactgegevens bevinden zich op het formulier).
Meer vragen?
Zit je nog met onbeantwoorde vragen?
Bekijk onze FAQ-zone of laat een bericht achter via ons contactformulier.